O PROJEKCIE
W 2009 roku liczba samochodów zasilanych LPG wyniosła 2,17 mln sztuk.
O projekcie
Wiek XIX był wiekeim pary, wiek XX wiekiem ropy naftowej, a XXI ma być wiekiem gazu
E-GIFT czyli European Gas Independent Fuel Tour to szeroko zakrojony projekt promocji LPG jako ekonomicznie i ekologicznie przyjaznego paliwa dostępnego od zaraz. Projekt powstał w redakcji "Jazdy za grosze..." - kwartalnika o autogazie wydawanego przez Grupę ELPIGAZ - wiodącego producenta instalacji gazowych, zbiorników LPG i ciśnieniowych do samochodów oraz sprężarek powietrza.
Podstawowe cele projektu to:
- rozwój rynku autogazu w Polsce i w Europie
- promocja projektu Roadmap
- promocja LPG jako sposobu na redukcje emisji CO2
- prezentacja nowoczesnych rozwiązań technicznych i technologicznych na rynku LPG
Pierwszy E-GIFT, prezentujący jak prosta, ekologiczna i ekonomiczna jest jazda na LPG, odbył się w 2009 roku i stał się wielkim sukcesem. Od 14 do 16 września w ramach E-GIFT 2009 odbyło się 5 konferencji w 5-ciu miastach Polski - Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Warszawie, w każdym z miast konferencjom towarzyszyły wystawy 12-stu pojazdów Zielonego Konwoju LPG oraz innych nowoczesnych urządzeń wykorzystujących LPG. Były konkursy, losowania, nagrody, a także Wielki Finał "EURPA RAZEM" w Teatrze Sabat w Warszawie. I to wszystko tylko w 3 dni!
Jeszcze w czasie, gdy trwał pierwszy E-GIFT padały już pytania o kolejną edycję oraz zgłaszano deklaracje udziału.
E-GIFT 2010 za nami!
Organizator:
Patronat honorowy:
Partnerzy:
Patronat medialny: