O PROJEKCIE
Po raz pierwszy w tej branży wykorzystano efekt synergii w działaniach promocyjno-reklamowych. Wspólne działania pojęte w ramach pierwszego E-GIFTu przez podmioty z różnych obszarów branży gazu płynnego: producenci gazu oraz importerzy i dystrybutorzy, dostawcy urządzeń oraz firmy instalatorskie, organizacje krajowe i europejskie, które przemówiły wspólnym językiem do grup docelowych i zostały zauważone przez media. Efekt synergii wykroczył poza granice Polski, w imprezie tej wzięli udział aktywni przedstawiciele branży LPG z Europy oraz z Australii.
Sponsoring
W pierwszym E-GIFT wzięło udział kilkunastu partnerów wspierających projekt na wielu płaszczyznach:
Wśród nich należy wymienić takie marki jak:
- Orlen Gaz - dostawca paliwa LPG dla Zielonego Konwoju LPG
- Shell Gas
- Bałtykgaz
- Gaspol
- AEB (Włochy)
- Elpigaz
- Polmocon
- Rotarex (Luxemburg)
- Tomasetto (Włochy)
- Zamontujgaz.pl
- RAIL, OMB, FARO, RAM (Włochy)
Dlaczego warto:
Działania sponsoringowe związane z projektem E-GIFT mają kilka rodzajów publiczności. Są to:
- bezpośredni uczestnicy Zielonego Konwoju LPG,
- bezpośredni uczestnicy konferencji i towarzyszących eventów
- odbiorcy stacji telewizyjnych czy radiowych, którzy dowiedzą się o projekcie za pośrednictwem mediów.
Udział w projekcie E-GIFT oznacza dla Sponsora:
- bezpośredni dostęp do kadry zarządzającej różnorodnych firm
- gwarancja możliwości reklamy własnej firmy wśród uczestników i widzów Zielonego Konwoju LPG, konferencji i lokalnych seminariów
- duże nagłośnienie projektu w mediach
- nawiązanie nowych kontaktów biznesowych przy jednoczesnej promocji własnej firmy
- możliwość realizacji przyjętej strategii odpowiedzialnego biznesu
Jakie są możliwości sponsoringu:
SPONSOR ZIELONEGO KONWOJU LPG >>> pobierz ofertę
SPONSOR KONFERENCJI >>> pobierz ofertę
SPONSOR GŁÓWNY E-GIFT 2010 >>> jeśli są Państwo zainteresowani i chcą otrzymać więcej informacji prosimy o kontakt z Koordynatorem projektu