E-GIFT 2009 

Home>E-GIFT 2009

E-GIFT 2009

Wiek XIX był wiekiem pary, wiek XX wiekiem ropy naftowej, a XXI ma być wiekiem gazu

 

Idea E-GIFTu to nowatorski projekt „Jazdy z grosze..” - pisma o autogazie, projekt - jak się okazało - na skalę światową. Dzięki partnerom, którzy „nie widzieli a uwierzyli” i wzięli udział w realizacji tego przedsięwzięcia finansowo bądź też osobiście idea ta przekształciła się w rzeczywistość. E-GIFT otworzył drogę docierania z ważnymi informacjami do osób, którym trzeba przybliżać branże LPG, aby zapewnić jej stabilny rozwój na kolejne lata; drogę do klientów, decydentów, samorządów terytorialnych, organizacji biznesowych. Po raz pierwszy w tej branży wykorzystano efekt synergii w działaniach promocyjno-reklamowych. Wspólne działania podjęte w ramach E-GIFTu przez podmioty z różnych obszarów branży gazu płynnego: producenci gazu oraz importerzy i dystrybutorzy, dostawcy urządzeń oraz firmy instalatorskie, organizacje krajowe i europejskie, które przemówiły wspólnym językiem do grup docelowych i zostały zauważone przez media. Efekt synergii wykroczył poza granice Polski w imprezie tej wzięli udział aktywni przedstawiciele branży LPG z Europy oraz z Australii.

3 dni w trasie (od rana do wieczora)

5 miast wojewódzkich w Polsce

12 pojazdów

35 osób eksperci, dziennikarze, goście

400 uczestników konferencji

1000 kilometrów na LPG

 

Forma konferencji i odbywających się równolegle wystaw techniki (samochody zasilane gazem, urządzenia wykorzystujące LPG) dowiodły, że do odbiorcy najlepiej dociera dobrze przygotowana fachowa informacja potwierdzona przykładami jej zastosowania w praktyce, np. pojazdy o różnym przeznaczeniu zasilane gazem. Tematyka konferencji oraz przygotowane przez najwyższej klasy ekspertów prezentacje poruszyły najistotniejsze problemy dla branży gazu płynnego oraz z zakresu ochrony środowiska. Efekt cieplarniany staje się coraz większym problemem na skalę światową, znaczącą rolę w ograniczeniu jego skutków ogrywa LPG.

Podczas tej imprezy zadebiutowały nowe pojęcia, takie jak: Delta Fuel, punkty G, I, F,T - które zapewne wejdą na stałe do słownika branżowego. Przybliżone zostały zagadnienia o ważnym znaczeniu dla przyszłości branży LPG, jak dieselgaz; oraz dla ochrony środowiska, jak kalkulator emisji spalin. Uczestnicy oraz goście nawiązali szereg cennych, nowych znajomości, wymienili się doświadczeniami oraz osobiście skosztowali atmosfery panującej pomiędzy 1-szym tankowaniem aut LPG w Gdańsku (niedziela 13 września) a zakończeniem podczas bankietu „Europa razem” w Warszawie (czwartkowy poranek 17 września), która pozostanie w ich pamięci przez długie, długie lata.

Jeszcze w czasie, gdy trwał E-GIFT 2009 padały już pytania o kolejną edycję oraz zgłaszano deklaracje udziału. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematyką gazu płynnego do udziału w E-GIFT 2010! 
Zobacz więcej

Organizator:

 

 

 

Patronat honorowy:

  

 

 

 

 

 

Partnerzy:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Patronat medialny: